onsdag 10 oktober 2012

Vems fel blir det?

Har nu sedan kl 11.30 försökt få tag på min handläggare på AF, enligt växeln ska hon vara på plats.
MEN HON SVARAR JU INTE!!!!!!!!!!!!!!!

Jag ska prata med henne ang Farsta-grejen, tjejen jag pratade med i växeln undrade varför dom skickat detta till mig. ÄNTLIGEN en som fattar ;)
Men det är ju bara för det står UNDERSKÖTERSKA på jobbansökan.
Men jag frågade henne om man kunde ta bort detta från min handlingsplan. Och det trodde hon ju & eftersom jag inte jobbat inom vården på 12 år, så har jag väl inte direkt någon arbetslivserfarenhet.
Tänk om den människan kunde vara min handläggare =)

Så nu har jag mailat min handläggare + att jag försöker på telefon också.
Men vad händer om jag inte får kontakt med henne & jag inte infinner mig i Farsta i morgon ????
Ghaaaaaaaaaaaaa!!!

Känner bara för att skrika rakt ut & bara gråta, sånt här är inte roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar