tisdag 16 oktober 2012

Tisdag



Efter jag lämnat Anton på dagis så åkte jag & fixade naglarna. Svårt att välja vad man ska göra, finns så mycket fint.
Men tog denna färg nu, himla nöjd.
Så nu är jag fin i 3v =)
 
Har också skickat in ansökan om ett jobb, men jag tror inte jag får det.
Visserligen är det 3 tjänster dom söker, men det var över 140 sökande. Så chansen är ju liten att jag skulle bli utvald.
Men men, bara att kolla vidare efter andra jobb.
Synd att man inte kan få pengar för att vara hemmafru =)
 
Ska snart hämta Anton på dagis & ska nog sen åka o köpa lite höstblommor o pigga upp trädgården med , tror jag.
 
Jaha nu regnar det igen =( Suck.
 
Jag var så sugen på en utställning innan Hundmässan i Dec & ville till Växjö, men jag var tyvärr för sent ute =(
Men jag skulle vilja åka ner & hejja på dom jag känner som ska ställa. Men tågen gick inge bra & jag vill inte köra, det är första helgen i Nov & man vet aldrig med vädret...Halkigt & dant, usch.
Så vi får se hur det blir. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar