lördag 6 oktober 2012

Nattsvart

Allting känns så jäkla nattsvart just nu.

Hittade intressanta jobb på Migrationsverket, nära & bra =) Men jag pratade med en kompis som jobbar där & efter det blev jag lite osäker på det ena jobbet.
Det andra är som receptionist, men jag vet inte om det låter så hemskt med alla uppgifter man skulle göra, klarar jag av det?
Trodde att en receptionist svarade i telefon & kokade kaffe, typ =) Och DET klarar jag av ;)

Sen fanns det ett jobb som personlig assistent i Valla, men då stod att man ska med på inrikes & utrikes resor...Utomlands vill jag inte åka =(
Men tiderna var kanon, må-fre 10-15.
Men varför ska nått gå i min väg för??

Sen var jag inne på om man skulle jobba natt...Pallar jag det?
Ska ringa till 2 ställen på måndag & prata med dom.

Finns verkligen det perfekta jobbet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar