onsdag 10 oktober 2012

Väntar & väntar

Sitter & väntar på att få ringa ett samtal, men det är en stund kvar.
Personerna satt i möte.
Och jag som hade så mycket mod i mig när jag ringde ;)

Sen blev jag sugen på att åka till Rusta, fick reklamblad idag & det fanns så mycket fint.
Kanske blir en sväng innan jag ska till Forssjö & få håret fixat av Jenny.

Nu har jag också torkat blodpudding till hundarna, ska ta en promenad med Hero sen & se om man har nått riktigt gott på promenaden, att han kan koncenrera sig på mig.
Torrt levergodis är väl inget att slappna av för ;)
Kyckling, köttbullar & korv ska det va.
Ska testa det ett tag framöver.
Promenad = gott godis.

 
Sen skulle det behövas putsas lite fönster här hemma.
Och jag vill ha nya gardiner till TV-rummet. Får kolla på Jotexs hemsidan.
 
En ny klöspelare måste jag också ha, Anton använde den vi hade till stol & den gick av.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar