tisdag 2 oktober 2012

Tisdag

Idag var det dags att lämna in bilen på service, dom hittade lite smågrejer som måste fixas.
Lättast vore att köpa ny bil =)
Jag vill så gärna ha en Sharan, men men man kan inte få allt här i världen.
 
Medans bilen var på service, passade jag på att klippa mig på Jons hårstudio.
-Å vilka fina lockar du har, sa hon
Jasså, det tycker inte jag. Men så brukar det ju vara, lockiga vill vara rakhåriga & tvärtom.
Men sen är det också mycket till att hitta rätt produkt till håret, så det inte ser frissigt ut.
DÅ kanske man är nöjd med lockarna ;)
Hon hade i nått bra, men ja sådana produkter kostar ju därefter. Men o andra sidan är dom ju dryga.
Hon var också bra, för hon pracka inte på mig den produkten, utan sa att jag skulle kolla nu under dagen hur jag tyckte håret blev, så var det bara att komma in & köpa.
För det var ju onödigt & köpa en dyr produkt & sen är den inte bra.
Himla bra!!
 
Ja sen var det bara att hämta bilen & hem & ta en kaffe innan jag skulle hämta Anton för att åka till tandhygenisten.
Tyvärr hade lilleman ett hål som måste fixas till. =(
Så det blev till att boka en ny tid för det.
 
Och nu sitter vi & väntar på att få åka in till stan & leka. Vi ska till Fam Svensson.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar