onsdag 17 oktober 2012

Höst

Blåsigt & regnigt har det varit idag...vill ha vår & sommar, eller jag kan ta höst också. MEN INTE VINTER.

Idag skulle jag ha blivit uppringd av Radio Sörmland, men än har dom inte ringt.
Hon ville prata med någon som fått avslag på vuxenutbildningar.
Vi pratade en stund igår, kanske var jag inte tillräckligt intressant ;) därför hon inte ringer tillbaka =)

Sen har jag även ringt bitr.områdeschefen inom hemtjänsten & lämnat namn & nr att han ska ringa upp mig...Men det är 5 tim sedan.
Gör ett nytt försök i morgon om han inte ringer idag.

Har klippt ner Leo idag, tänkte först spara hans päls i vinter. Men han HATAR verkligen att bli borstad, så varför?
Får bli värmande täcken på i vinter i stället. Sen hoppas jag att Tomten är snäll & ger mig en ny klippmaskin ;) Det är uppskrivet på önskelistan i alla fall



 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar