tisdag 23 oktober 2012

Tisdag


Har ställt in  buren i köket, för hundarna ska vara där när vi inte är hemma.
Men buren var ju jättebra att sitta PÅ =)
Och katten ligger I hundburen =)
Men Hero är en hund som älskar att vara högt uppe.
 


Leffe delar hundmat med tigersåg =)
Har ju köpt en 5kg "korv" & det går ju inte att tina hela den, blir ju hundmaten dålig.
Så den måste delas i bra storlekar & den är ju FRYST.
Men jag kommer nog köpa dom små korvarna, som man lätt kan såga med bågfil ;)
Men alla sätt är bra utom dom dåliga.
 
Jaha då var det tisdag idag, var sugen på en promenad, men ack va tråkigt det är att gå ensam. Och ingen vill ju göra mig sällskap eller dom kanske inte vill ha mitt sällskap....
 
3dgr kvar till fredag & LADIES NIGHT. F*n va taggad jag är.
Men jag får väl ta det lite lugnt ;) på lördagen är det nu bestämt att vi ska ha en Kinesträff i inomhushallen i Valla.
Mellan 14-16, men jag har bett att få åka med Petra, slipper jag köra "dagen-efter" =)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar